Izlet u NP Plitvice
Posjetite naš najstariji nacionalni park i saznajte zašto ga godišnje posjeti više od milijun posjetitelja

OBAVIJEST O PODNOŠENJU PISANIH PRIGOVORA KORISNIKA USLUGE

    Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače
    da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu
    podnijeti u pisanom obliku i to u ovim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti
    potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

    MILAN PETROVIĆ, PETRO-RASTOKE,
    obrt za ugostiteljstvo i turistička agencija,
    Rastoke 29A, Slunj


    ili na
    e-mail adresu: info@petro-rastoke.hr
    odnosno, na telefax broj: 047 777 159
    Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka
    prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu
    odgovora.